خدایا کی میشه؟؟؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام.خوشحالم که به وبلاگ من سرزدید..

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 114

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 24
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 24
:: بازدید ماه : 381
:: بازدید سال : 965
:: بازدید کلی : 46887

RSS

Powered By
loxblog.Com

درباره سلامتی جسمی روانی و اجتماعی زنان

خدایا کی میشه؟؟؟
شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 10:48 | بازدید : 648 | نوشته ‌شده به دست زویا | ( نظرات )

خدایا کی میشه شرش از سرمن و بچه هام کم بشه یا سرعقل بیاریش؟؟خدایا چون جنسیتش مذکره خیلی دستشو به اسم تو برای نامردی کردن بازگذاشتند...میگن قانون الهیه!

خدایا نکنه توهم موافقی با این همه ظلم و نامردی که در حق من و امثال من میشه؟خدایا بچه های بیگناه چه گناهی کردند که باید به اسم قانون اسلام و خدا قربانی هوسهای زیر شکم پدراشون بشن؟ وزنهای بی دفاعی که فقط اسم حقوق زنان رو براشون تو بوق و کرنا کردند..وبه گناه زن بودن بایستی یک عمر بغض و اشک  آه رو تحمل کنند؟ اختیارزدن برچسب مطلقه بودن رو دادی دست همون مذکرهای نامردی که هر لحظه به هوسی خوشند..و فشارو تحمل نگاههای سنگین و قضاوتهای نابجاش رو برای زن بنده خدا!!راستی خدا مگه من و همجنسای من هم مخلوق و بنده تو نیستیم؟مگه خالق من و جنس مقابلم فرق میکنه که اینهمه تبعیض و تفاوت از لحظه خلقت مون تا مرگمون هست؟

میگن دست ظلم کوتاهه...اما دست ظلم مذکرهای مثلا مسلمونو خودت بلندکردیا...یا لاقل به اسم تو بلندشده...ثواب هم براش قایلند!خدا جواب نمیدی؟

الابذکرالله تطمئن القلوب هم مونث ومذکر داشته؟ وایه های دیگه ات؟ یا فقط آیه گرفتن4همسر برای مذکرها بوده؟ خدا چرا اینهمه ظلم و تبعیض؟ قاضی های مملکت اسلامیت!!!هم ازهمه بدترندکه درجایگاه پیامبرنشسته رای ظالمانه میدن بدون اینکه نگاه کنند از هم پاشیدن یک خانواده ..تنها به دلیل هوس یک نامرد..یعنی چه؟ دادن حضانت به یک مثلا پدر هوس پیشه دمدمی مزاج و محروم کردن کودکان از بودن مادر چه عواقبی دارد؟کاش این همه قدرت را به انان نمیدادی مگرنه اینکه قدرت زیاد فساد می آورد؟اورا خدای زن کردند...خدایی بس پست و نمک به حرام..

وقضاتی از جنس مذکرانقدر ناآگاه که حتی معنی مادر بودن و نیاز کودک به مادر را حتی درک نکرده اند...فقط با ابزار قانون و زور،وحشیانه به کمک نامردان هوس پیشه به اسم دین تو امده اند...خدایاااا کی مهر پایان بر اینهمه بیعدالتی و بیمهری خواهی زد؟که ثمره اش جز بی دین کردن بندگانت و رواج ظلم و فساد درجامعه و از هم پاشیدگی خانواده ها نخواهدبود...خدایاقانون فراعلت و معلولی ات را جاری کن..باشد مرهمی بر زخمهای دل من و امثال من که به گناه زن بودن محکومیم..وهمیشه حقیقت فدای مصلحت های واهی و شعارگونه شده است..بغض کودکانمان را تو پاسخگوباش..





:: برچسب‌ها: درد دل , زن , قانون , مادر , کودک , ظلم , قاضی مسلمان , حقیقت , مرد هوسباز , متعه , چندهمسری , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: